Nieuws

Trivento versterkt e-commerce propositie met het Intershop Commerce Platform

Auteur Redactie

Trivento heeft een partnership gesloten met e-commerce platform leverancier Intershop.  Trivento versterkt daarmee haar digital commerce propositie. Intershop is een van de marktleiders in de Nederlandse B2B markt, en past uitstekend bij de markt waarop Trivento zich focust.  Het partnership richt zich met name op scale-ups en MKB+ bedrijven in groothandel en maakindustrie, markten waarin Intershop zich specialiseert. 

“We verwachten dat dit partnership als een logische keuze gezien wordt door de markt. Trivento is de afgelopen jaren namelijk betrokken geweest bij veel e-commerce implementaties, zoals de De Goede Doelen Loterijen, Bookspot, Royal Flora Holland en Wehkamp. Zelden als hoofdaannemer, altijd als specialist op de complexe domeinen. Met dit partnership zorgen we er voor om logisch aan te sluiten op onze Smart Industry, Data en Cloud propositie, en dat we onze commerce propositie verder versterken”, aldus Enrico Pruis, commercieel directeur bij Trivento. “Het krachtige is dat we in de maakindustrie deze 4 proposities heel scherp bij elkaar zien komen.”   

Beide bedrijven zijn al meer dan 20 jaar actief bij B2B bedrijven die nét iets complexere context en processen hebben dan gemiddeld. Dit is terug te zien in het DNA en de technologie keuzes van de beide bedrijven. Trivento herkent zich dan ook in Gartners recente oordeel dat Intershop onderscheidend is op het vlak van B2B Commerce, ecosysteem integraties en de flexibiliteit van het front-end (Headless/ PWA voor de kenners). Precies deze kenmerken spelen bij Trivento’s opdrachtgevers.  

Over Intershop

Intershop stelt 's werelds toonaangevende fabrikanten en groothandels in staat om hun organisaties te digitaliseren, transformeren en een boost te geven. Het Intershop e-commerceplatform is cloud gebaseerd en geeft B2B-bedrijven de kracht om hun digitale aanwezigheid te vestigen en uit te breiden, de klantervaring te verbeteren en online verkopen te vergroten. Met meer dan 25 jaar ervaring en een wereldwijde aanwezigheid, helpt Intershop 300+ klanten (zoals Stiho, Wurth, Vanderlande Industries, Bookspot/Audax, RAI, INDI, Aalbers Industries, Nutreco, FluiConnecto, De Bijenkorf, Jumbo, Plus, Coop Supermarkten), om producten om te zetten in winst, klanten in zakenpartners en transacties in duurzame relaties.

Intershop is gebouwd om jouw bedrijf een boost te geven. Lees meer op www.intershop.com.

Over Trivento

Trivento B.V. is een onafhankelijke leverancier van maatwerk software voor kernprocessen. De afgelopen jaren bediende zij klanten als de Goede Doelen loterijen, FWG Progressional People, VVV Nederland, Agrifirm, Royal Flora Holland, BookSpot, Kramphub, Indi en Lifelines. Allemaal bedrijven met unieke en vaak onderscheidende kernprocessen.

Dit artikel delen?