Ga jij aan de slag als financieel administratief medewerker?

Trivento gelooft dat ecosystemen en digitale platformen het nieuwe business model is. In een ‘always on’ economie helpen we organisaties die dit geloof delen om het verschil te maken.

Dit doen we door onze platform software-oplossingen, kennis en expertise in te zetten. In 2020 maken wij zodoende honderd miljoen mensen blij met een fantastische user experience.

Samen met je collega’s geef jij lading aan het merk Trivento. Trivento is een niet traditioneel hiërarchisch georganiseerde organisatie. Dat brengt met zich mee dat er veel ruimte is voor eigen initiatief en creatieve oplossingen, maar dat vraagt ook om verantwoordelijkheidsgevoel, een samenwerkingsmentaliteit en een open houding wat betreft verbeteringen en de optimalisatie van processen. Werk jij graag samen en ben je een sparringspartner voor je collega’s?

Reageer dan op de vacature!

solliciteer nu >

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in ons bedrijf. Je verwerkt bankafschriften en inkomende facturen, stelt mantel- en inhuurovereenkomsten op en je bent medeverantwoordelijk voor de projectadministratie. Daarnaast ben je onderdeel van het Vibe-team, waardoor je je ook bezig houdt met het wagenparkbeheer, de ontvangst van bezoekers en een aantal facilitaire zaken. Een erg leuke en afwisselende functie!

Wie zoeken wij?

Veranderingen zijn voor jou niet bedreigend, maar uitdagend. Je bent nauwkeurig, servicegericht, pro-actief en beschikt over daadkracht en standvastigheid om genoemde werkzaamheden en prioriteiten op waarde in te schatten, uit te voeren en af te ronden. Jouw opleidingsniveau is op MBO werk- en denkniveau. Je bent 24-32 uur per week beschikbaar.

Voordelen van werken bij Trivento

  • Leuk en afwisselend werk
  • Meer dan 70 likeminded collega's
  • Flexibele werktijden en werklocaties
  • Een werk/privé balans die het best bij jou past
  • Marktconform salaris
  • Veel ruimte voor zelfontplooiing en specialisatie
  • Persoonlijk studie- en mobiliteitsbudget
  • Altijd ruimte om innovatieve ideeeën te delen

Nieuwsgierig?

Ben jij de financiële, administratieve en servicegerichte medewerker met gedegen kennis en ervaring? Leg jij de lat hoog als het gaat om het leveren van vereiste kwaliteit? Wil jij je aansluiten bij een dynamisch IT-bedrijf waar je jezelf kunt zijn?

Solliciteer direct, whatsapp of bel met Walter van Berkel via +31 6-53698103.

Solliciteer direct: